Kupka rośnie

Yaay! Kupka rośnie! / The Stuck is Growing

Yaay! Kupka rośnie! 

myśl:
Blogerzy-minimaliści przekonują, że minimalizm to bycie bardziej szczęśliwszym przy jednoczesnym posiadaniu mniej. Tak sobie pomyślałam – muszą być zaawansowani w swoich zmaganiach, że mają już tyle czasu na pisanie blogów. Podziwiam, to jak wielu z nich potrafi być naprawdę płodnymi w tym, co robią. Ja mam tego bloga w charakterze notatnika/dziennika. To, że jest online wymaga dyscypliny, zmusza mnie by w końcu na serio coś zmienić w życiu przemyśliwując sprawę i ubierając w słowa. A pisarka ze mnie żadna. Ale każdy kiedyś zaczynał, prawda?

fakt:
Jestem niecierpliwa. Jestem ultraniecierpliwa gdy chodzi o sprzedawanie rzeczy online. Czekanie mnie zabija. Ale już na biurku rośnie kupka kopert do wysłania w poniedziałek i niezmiernie mnie to cieszy! 😉

 

 

Daj cynę co myślisz :) doceniam Twoje zdanie!

